JOM JADI BIJAK HARI INI!





CURRENT CONTENT

ABJZ@SMK Cha'ah 29 Jam

Assalamu’alaikum WRT WBT dan Salam Sejahtera.


Hi adik2 semua! KakMyra here again! Ish, lagi2 muka kakmyra ek kat blog nih. Tapi nak buat mcmana, dah mmg tanggungjawab. Jadi InsyaAllah dalam masa akan datang pun akan nmpk lagi muka akak di sini *wink*.

Apa khabar adik2 semua? Di doakan semua sihat2 belaka, dan sentiasa gembira disamping keluarga tersayang.

Bagi yang baru datang, selamat datang. Semoga kita semua disatukan dibawah naungan dan Rahmat Allah Ta'ala. Bagi adik2 yang pernah join kempen ABJZ negeri Johor ini, selamat bersua kembali.. Ingat akak lagi tak? Itu pun kalau akak pernah datang ke tempat adik2 lah ye. Adik2 semua masih aktif menjadi duta kempen ABJZ? Harapnya begitulah. Jangan kita putus menyebarkan ilmu ya.

Alhamdulillah baru-baru ini, pelayaran ABJZ JIM Johor pada 11-12 Julai di Sek Men Cha'ah Segamat telah selamat berlabuh tanpa sebarang kecederaan. Pada pelayaran yang berlangsung selama 29jam kali ini disertai oleh 63 peserta dikalangan adik laki2 dan perempuan.

Dapatlah kami team ABJZ Johor melangkah kaki ke bumi Cha'ah buat pertama kali.

Hari ini dah hari kedua program di SMK Cha'ah selesai, apa khabar adik2 di sana? Masih gagah? InsyaAllah.. Di doakan adik2 semua masih bersemangat dan masih kuat mengharungi ujian hidup. Apa yang penting? Bak kata KakFida, "Yang penting kita perlu biasakan apa yang betul dan betulkan benda yang biasa"

Disini, sekali lagi kami team ABJZ Johor ingin memohon kemaafan pada pihak sekolah jika terdapat kekurangan dari pihak kami. Segala yang baik itu datang dari Allah Ta'ala dan yang buruk itu adalah dari kelemahan kami sendiri.

Akhir sekali jutaan terima kasih kepada semua yang menjayakan program ini. Seramai 9 fasi lelaki & 8 Fasi perempuan yang mana hampir 70 % terdiri dari kalangan penggerak KBJ dan alumni pgm2 KBJ Johor.

Jzkk & Tahniah kepada TEAM ABJZ/KBJ/KRJ : Pak Long, Pak K, Safwan, Saleh, Faizal, Wan, Al-Azahari, Yusuf ( sri medan ), Anas , Fida, Myra, Anie, Lia, Sahrah, Ina, Yati, Mia dan juga semua yang telah mendoakan kejayaan program ini.

Para pengendari & fasi muka skema

Para pengendali & fasi yang otai2 rupanya.. haha

Jzkk, semoga Allah memberkati usaha kita semua dan menerimanya sebagai ibadah InsyaAllah.

6 Response to ABJZ@SMK Cha'ah 29 Jam

July 15, 2009 at 6:17 PM

semangat anas.

July 15, 2009 at 6:22 PM

Anas a.k.a Awok mmg mcm tu! haha

July 15, 2009 at 8:19 PM

kita kenal kak myra..:)
hehe..otai ke?agaklah

July 15, 2009 at 9:11 PM

salam anne! *wink*
Kabare? Ni adik akak dari sekolah mane ni?

Anonymous
July 15, 2009 at 9:55 PM

kenape mesti letak gambar sorang2 besar gitu? macam tak manis ajer..

July 15, 2009 at 10:49 PM

hehe, tak manis ye? Mungkin. Tp semua berbalik pada niat letak rasanya. Takpe, everyone is entitled to their own opinion. Jzkk atas comment.