JOM JADI BIJAK HARI INI!





CURRENT CONTENT

Sambutan 14 Februari

Bismillahi Rahmani Rahim,

Assalamualaikum WRT WBT

Hai adik-adik semua. Rasa mcm dah lama KakMyra tak tulis dlm blog ni. Alhamdulillah akak masih diberi kesempatan untuk menulis, dah adik-adik semua masih berkesempatan utk membaca.

Bermula hari ini, Kempen Jom Jadi Bijak akan mengadakan sedikit sambutan selama seminggu, sehinggalah tarikh keramat ulangtahun perasmian kempen ini, iaitu pada 14hb Februari 2009.

14hb Februari ini mmg sengajalah kami pilih untuk perasmian kempen di negeri Johor, bagi memberi peluang semua untuk refresh balik tujuan dan goal utama Kempen Jom Jadi Bijak ini. 

Kami berharap agar 14 Februari kali ini (dah tahun-tahun seterusnya) bukanlah di gunakan untuk menyambut Valentines Day, tetapi adalah bagi mengingatkan diri untuk menjadi seorang yang BIJAK, serta mengajak org lain dikeliling kita untuk sama-sama BIJAK.

Selama seminggu ini, Team JJB akan memaparkan article dan tazkirah hasil penulisan Ummu Nad bagi membantu kita semua mengenal apa sebenarnya disebalik sambutan Valentines Day itu.

KakMyra harap adik-adik semua setia membaca dan bersedia untuk menjadi lebih BIJAK di masa akan datang. Mari sama-sama kita menyambut ulangtahun PERTAMA Kempen Jom Jadi Bijak dengan jayanya! Jangan lupa ajak kawan-kawan, ahli keluarga dan semua member2 yang lain! Yok, kite jadi BIJAK dan KEKAL BIJAK hingga ke SYURGA!

Salam Sayang,
KakMyra

2 Response to Sambutan 14 Februari

February 8, 2010 at 5:45 AM

sokong....bestttt.

February 8, 2010 at 5:48 AM

:) Jgn lupa ajak org lain!