JOM JADI BIJAK HARI INI!





CURRENT CONTENT

Jutaan Terima Kasih

Assalamualaikum WRT WBT

Kempen Jom Jadi Bijak (JJB) di negeri Johor sudah hampir masuk 1 tahun dah Alhamdulillah. Sempena dengan itu, kami ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan jutaan terima kasih kepada semua yang sudi mengorbankan tenaga, masa, doa dan wang ringgit kepada keberkesanan dan kelancaran kempen.

Kini, Jom Jadi Bijak (JJB) telah pun menjalankan 62 kempen merangkumi jumlah peserta yang kini hampir 13,000, meliputi seluruh daerah di negeri Johor ini.

Setiap perjuangan menegakkan yang hak itu pasti ada suka dan dukanya, pasti pelbagai dugaan dan tentangan, pasti menguji ukhuwwah dan kesabaran. Namun, itulah dia sunnah perjuangan. Tidak lari dari ujian Allah Taala yang InsyaAllah meneguhkan lagi keimanan kita.

Bagi pihak Sekretariat Jom Jadi Bijak Negeri Johor dan pengendali utama kempen (Kelab Belia JIM Johor), Jazakumullahu Khairan Kathira kepada semua, dan kita doakan segalanya akan diterima sebagai belakan kita ke Akhirat kelak InsyaAllah.

Dengan itu, ade sedikit video untuk tontonan semua.




Terima Kasih sekali lagi diucapkan kepada semua sukarelawan yang sudi membantu dalam menjayakan kempen ini. Semoga segalanya dibalas oleh Allah Taala.


No Response to "Jutaan Terima Kasih"